درباره وبلاگ


دانشمدی آزمایش جالبی انجام داد. او در میان یک آکواریوم یک دیوار شیشه ای قرار داد، که آنرا به دو بخش تقسیم کرد. در یک بخش، ماهی بزرگی قرار داد وبخش دیگرماهی کوچی که غذای مورد علاقه ماهی بزرگتر بود. ماهی کوچک، تنها غذای ماهی بزرگ بود و دانشمند به او غذای دیگری نمی داد. او برای شکار ماهی کوچک، بارها و بارها به سویش حمله برد، ولی هر بار با دیوار شیشه ای برخورد می کرد، همان دیوار شیشه ای که او را از غذای مورد علاقه اش جدا می کرد. پس از مدتی، ماهی بزرگ از حمله و یورش به ماهی کوچک دست برداشت. او باور کرده بود که رفتن به آن سوی آکواریوم و شکار ماهی کوچک، امری محال و غیر ممکن است. در انتها دانشمند شیشه بین دو بخش آکواریوم را برداشت، ولی دیگر هیچگاه ماهی بزرگ به ماهی کوچک حمله نکرد و به آن سوی آکواریوم نیز نرفت. گرچه دیوار شیشه ای دیگر وجود نداشت، اما دیواری که در ذهن ماهی بزرگ ساخته شده بود.هیچگاه فرو نریخت، دیواری که از دیوار واقعی سخت تر و بلندتر می نمود و آن دیوار، دیوار بلند باور خود بود.
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 46512
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
ســـــــرگــــــرمــــــی
بــــرتـریــــن ســـایـت مـطالـــب تـفــریحــــی , ســـرگـرمـــی و دانســـتنـی
جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:59 ::  نويسنده : NASEH

والتر گارگانو به اينتر پيوست

اين انتقال قرضي است اما در پايان فصل و در صورت توافق طرفين، مي تواند دائمي شود .

والتر گارگانو، هافبک ناپولي، با انتقالي قرضي که در صورت توافق طرفين مي تواند دائمي شود، به اينتر پيوست.

اين پنجمين خريد تابستاني نرآتزوري است که در ازاي آن اين باشگاه 1.5 ميليون يورو به باشگاه ناپولي پرداخت خواهد کرد. در پايان فصل هم، در صورت توافق دو طرف، با پرداخت 5 ميليون يورو، اين انتقال مي تواند دائمي شود.

اين ملي پوش اروگوئه اي در گفتگو با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت:" من به يک باشگاه بزرگ پيوستم. آنها به دنبال من بودند و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا به اعتماد آنها پاسخ بدهم.

آيا از رقابت براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي اينتر مي ترسم؟ نه، من هرگز از چنين چيزي نمي ترسم."

گارگانو همچنين در نامه اي سرگشاده به هواداران ناپولي، دليل جدايي اش از اين باشگاه را اعلام کرد:" اين يک تصميم دردناک براي من بود. مي دانيد که من هميشه دوست دارم بازي کنم و امسال خط مياني ناپولي نسبت به گذشته بسيار شلوغ بود و اين احتمال وجود داشت که بيرون بمانم."



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : NASEH

جان لوئيجي بوفون، دروازه بان باتجربه يوونتوس، به دليل مصدوميت، در اولين ديدار فصل جديد سري آ مقابل پارما غايب خواهد بود.

اين ملي پوش ايتاليايي در تمرينات اين هفته تيمش دچار آسيب ديدگي شد و باشگاه يوونتوس امروز اعلام کرد که او تا روز شنبه شرايط بازي کردن را پيدا نخواهد کرد.

در بيانيه اي که در سايت اختصاصي باشگاه يوونتوس منتشر شده، آمده است:" جي جي بوفون بعد از اين در تمرينات روز سه شنبه در ران پايش احساس ناراحتي کرد، تحت اسکن هاي ام آر آي و التراساوند قرار گرفت.

براساس اين اسکن ها، او دچار کشيدگي در اتصالات ماهيچه هاي دو سر ران پاي راستش شد. با اين مصدوميت او نمي تواند تيمش را در ديدار روز شنبه مقابل پارما همراهي کند."



جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, :: 10:42 ::  نويسنده : NASEH

فرناندو تورس مهاجم چلسي در بازي ديشب برابر ردينگ، گل جنجالي به ثمر رساند که در پيروزي اين تيم بسيار تاثير گذار بود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، تورس در دقيقه 81 بازي از فاصله نزديک توپ را وارد دروازه ردينگ کرد اما تصاوير آهسته تلويزيوني نشان مي داد که اين مهاجم اسپانيايي هنگام ارسال پاس اشلي کول به طور مشخص در موقعيت آفسايد قرار داشت.

برايان مک درموت مربي ردينگ از تصميم داور به اعلام گل و بي اثر کردن زحمات بازيکنان اين تيم بسيار خشمگين بود.

وي گفت: تورس کاملا در آفسايد بود. به کمک داور هم گفتم که اشتباه کرده است. اشتباهات فردي اجتناب ناپذير هستند ولي اين اشتباه براي ما بسيار گران تمام شد.

در آن مقطع،‌ نتيجه مسابقه 2-2 مساوي بود و بازي روند متعادلي داشت. بنابراين اگر اين اشتباه داوري صورت نمي گرفت احتمال اينکه ردينگ از اين بازي امتياز بگيرد کم نبود.

چلسي در لحظات پاياني گل ديگري نيز به ثمر ساند و 4-2 برنده بازي شد.



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب